لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





معرفت داشته باش بنویس



نظرات شما عزیزان:

reza723
ساعت10:18---14 مهر 1392
بوی گندم مال من هر چی که دارم مال تو یک وجب خاک مال من .... و نگفته بودیکه چشات سگ داره

hich-kas
ساعت15:47---17 شهريور 1392
دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خب منم دیگه عین تو بدم

saghar-f
ساعت0:36---9 شهريور 1392
سلام عزیز،این اهنگ رو از امید خیلی دوس دارم.سرتو بزار روشونه هام خوابت بگیره/بزار تا آروم دل بی تابت بگیره/
پاسخ:اره عالي منم گوش ميدم


فرشته72
ساعت20:19---3 شهريور 1392
بیا برگرد قلب من تب داره/نمیگی به خودت دل من چقد صبر داره/ مث ابر داره میباره بارون/ بیا صبر بذار روشونمو بار آروم.........

Lisa
ساعت19:54---28 مرداد 1392
آهنگ خالی ابی:من خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودنو نبودن
عشق
آخرین همسفر من....
این یکی هم از داریوشه:
دلم مثل دلت خونه شقایق
چشام دریای بارونه شقایق...
خودت برو باقیشو بدانلود


امین دل شکسته
ساعت0:44---18 مرداد 1392
دلم از نامهربونیها غمگینه.درونه سینهام غم در کمینه.خراب خونه دل از دو رنگی چرا رسم زمونه این چنینه.

♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت12:00---17 مرداد 1392
این آهنگو خعلی دوس دارم ....
از همون روزای اول میدونستم نمی مونی

می دونستم نمی تونی عشقو تو چشام بخونی

از همون روزای اول دل تو با دیگری بود

کاش همیشه پات بمونه اون که عشق بهتری بو ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 1:54 | |